10/12 -10, fredag


Tänkte börja med att berätta om gårdagen. 
Johan kom och hämtade upp mig kl.16.55, för att vi skulle öva med kören kl.17.00. 
Och kl.18.30 var det dags för luciatåg i kyrkan, det var fullsatt. Alltid lika mysigt! 
Efter luciatåget så bytte vi om, och sen skulle jag och Evelina på julmiddag inne på Eginogården. Ibland är det fint att vara anställd i kyrkan, haha. 
När vi hade varit på julmiddagen en stund så gick vi hem till Henrik och umgicks lite med honom, Johan och Måns. Trevligt, som vanligt! 

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt med öronen, för ikväll så är det dags för nästa luciatåg. 

Åh jo! Jag har ju väntat i typ en evighet på mina glasögon och linser, och för typ en timme sen så hörde jag hur brevbäraren klyddade ute vid brevlådan, och när jag gick ut så låg där ett paket med mina glasögon i och ett paket med mina linser i, underbart! Nu kan jag se ordentligt igen, haha. 

Här har ni en bild på vilka linser jag har köpt. 


Och här har ni en bild på mig med mina nya glasögon, haha. 


Nu ska jag återgå till att kolla på tv, hihi. 
Hoppas ni har en bra dag, för det tänker i alla fall jag ha! 

/Caroline.

Kommentarer
Postat av: Johan

Riktigt snygga:D

2010-12-10 @ 12:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0