2/12 -10, torsdag


Herregud alltså. 
Insåg precis att jag ska till optikern kl.10.00 imorgon, insåg även hur mycket klockan är. 
Kanske dags att gå och fixa sig och sova snart? Men jag vill inte. Är ju inte ens trött. Blöh!
Nej, blir nog uppe en stund till.
Det är för fint att lyssna på julmusik och kolla på dom söta små snöflingorna som faller så lugnt utanför mitt fönster.  Jag måste nog säga att jag gillar vintern ändå. Fast inte när det blåser och är äckligt. Men när det är vindstilla, lagom kallt och strålande sol. 
Tyvärr så har solen mest lyst med sin frånvaro än så länge nu i vinter, men jag tappar inte hoppet för det! 
Jag har så mycket att se fram emot den här vintern, så jag bryr mig inte om att kylan biter och snön yr.

Nej, nu ska jag nog gå och tvätta av sminket och borsta tänderna i alla fall. Sen får vi ju se när jag verkligen går och lägger mig, hihi. 

/Caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0