2/12 -10, torsdag


Har insett att allt inte alltid blir som man har tänkt sig. 
But now I can see their true colours.. 
Men, nog om det. Orkar inte lägga ner mer energi på de som inte tänker lägga ner energi för min skull. 
Då lägger jag hellre min energi på de vänner som faktiskt bryr sig. 
Skönt att veta att vissa ställer upp trots snöoväder i alla fall. 

Nu över till något trevligare. 
Imorgon är det exakt tre veckor till julafton, underbart! Hoppas bara att snön är kvar tills dess. 
Hade varit riktigt förjävligt om det är snöoväder nu, men att all snö är borta till jul. 
Visst, jag och snö kanske inte är bästa vänner. 
Eller, det är inte snön jag ogillar. Det är nog mest kylan och blåsten. Och dom jävla plogbilarna.. 
Antingen så plogar dom inte alls, så att man inte kommer någonvart. 
Eller så plogar dom upp all jävla snö på trottoarerna så att man får gå med snö upp till knäna! Haha.
Men jag ska inte klaga, snö är vackert. Snö är fint. 

Nu ska jag återgå till att lyssna på julmusik och kolla på snön som sakta faller utanför fönstret. 
Livet kan ändå vara ganska underbart ibland, trots motgångar.

/Caroline

Kommentarer
Postat av: emma

Kämpa på sötnos. Jag vet efter alla år att du är stark, väldigt stark. Du klarar vad som helst, även motgångar. <3

2010-12-02 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0