25/12 -10, lördag


Jajajaaaa, okej, jag vet att jag inte har skrivit här på jättelänge. Jag har helt enkelt haft alldeles för mycket att göra den senaste tiden. Förlåt! 
But I'm back on track now, ohyes! Haha. 

Jaha, igår var det julafton. 
Och idag slappar jag och leker med mina julklappar. Ohyes, I'm like a little child! Haha. 
Nu tänkte jag lägga upp en lista på allt fint jag fick. 

Julklappar 2010
- Ritplatta till datorn, storlek; 305 x 195 mm 
- iPod Nano, storlek; 8GB, färg; rosa 
- Trosor, 6 par, märke; GinaTricot 
- Strumpor, 2 par, märke; KappAhl 
- Mysstrumpor, 1 par, märke; Crossbow 
- Armband, färg; ljusrosa, märke; Thomas Sabo 
- Berlock till armband/halsband, märke; Thomas Sabo 
- Berlock till armband/halsband, märke; okänt 
- Palett med ögonskuggor, färg; 48 olika, märke; Viva La Diva 
- Läppglans, märke; Paul Frank 
- Rakhyvel, märke; Gilette Fusion 
- Rakgel, märke; Gilette Satin Care 
- Presentkort, affär; GinaTricot, värde; 200kr 
- Presentkort, affär; GinaTricot, värde; 300kr 
- Kontanter; 1000kr 

Ja, man kan väl säga att jag är nöjd och glad med den här julaftonen, hihi. 
Hoppas er julafton har varit minst lika bra som min har varit. 
Nu ska jag återgå till att slappa och leka med min ritplatta. 

Hoppas ni har en bra dag, för det tänker i alla fall jag ha! 

/Caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0