26/12 -10, söndag

Söndagsångest, trots att det inte är någon skola imorgon, fy fan säger jag bara. Haha. 

I alla fall.. 
Sitter i sängen och har jätteont i magen, hatar det! Har sovit från och till mellan kl.04.00 och 10.00, riktigt jobbigt att inte kunna sova ut ordentligt. 
Men imorgon så blir det förhoppningsvis ändring på det, för då ska den här tjejen börja träna. Ska bli riktigt skönt att komma igång igen. Kanske blir bättre med mina sömnproblem om jag får trötta ut kroppen. Vi får väl hoppas! 

Nu ska jag nog se till så att resten av min familj vaknar så att vi kan äta frukost tillsammans. Jag hatar nämligen att sitta och äta själv, känns så.. ensamt. Haha. 

Senare idag så ska vi försöka ta oss ut till Genarp i snöovädret. Min lilla söta kusin blir 5 år idag. Grattis till dig Alexander! 
Här är något fiiiiiint som jag gjorde precis, haha. 

Hoppas ni får en bra dag, för det tänker i alla fall jag ha! 

/Caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0