28/12 -10, tisdag


Tjolahopp! 
Tänkte bara berätta lite kort om gårdagens och dagens main things. 

27/12, måndag; 
Tränade för första gången på flera år, riktigt skönt faktiskt! 
Cyklade på motionscykeln i nästan 80 minuter, och brände därmed 465kcal. Underbart! 

28/12, tisdag; 
Vaknade runt kl.10.00, med underbar träningsvärk. Och konstigt nog är detta nog första gången som jag faktiskt har uppskattat träningsvärk, haha. 
I alla fall.. När jag hade vaknat (och lyckats ta mig ur sängen, haha) så åt jag lite frukost, kollade på tv en stund och sen fixade jag mig. Kl.12.15 så begav jag mig mot bussen som skulle gå kl.12.30, och fy fasen vad kallt det är ute. Usch! 
När bussen väl dök upp (vid 12.40) så var jag genomfrusen, trots hundratals lager av kläder, och SÅKLART så var bussen proppfull så jag fick snällt stå hela vägen in till Lund. 
Och det värsta var faktiskt inte att behöva stå, utan det värsta är ju att man börjar svettas i alla sina hundratals lager med kläder, för det är ju varmt på bussen. Blöh! 

Väl inne i Lund så träffade jag i alla fall Tess, och vi satte oss på Espresso House och fikade lite och snackade massa skit, trevligt! 
När vi kände oss klara där så gick vi runt läääänge i Lund och kollade i affärer och shoppade lite. Got to love it, hihi. 
När vi hade gått runt och frusit i några timmar så hamnade vi på ett annat Espresso House där vi tog ytterligare en liten fika. 
Efter det så fortsatte vi vår shoppingtur en stund till. 
Sen när klockan var runt 18.30 så tog Tess stadsbussen hem, och jag gick till Centralen för att vänta på min buss som skulle gå kl.19.00, men som inte kom förren typ 19.20. 

Nu sitter jag i alla fall i min säng och är jättetrött. Var egentligen jättetrött redan innan jag började skriva detta inlägget, men jag startade datorn ändå för att vara er läsare trogna. Visst älskar ni mig? Haha. 
Men, nu ska jag bara snabbt lägga upp bilder på de få saker jag har köpt idag, sen ska jag sova. Och ni får stå ut med att det är dåliga mobilbilder, för jag orkar verkligen inte vara så seriös med bilderna ikväll. 



Läppglans från H&M
ord. pris; 39,90 kr
rea; 20 kr


Skor med kilklack från DinSko 
pris; 449 kr


Nu ska jag sova. 
Hoppas ni får en god natts sömn, för det tänker jag i alla fall ha! 

PUSS & KRAM, 


Kommentarer
Postat av: Milla

Till sommaren behöver du inte stå och frysa...

* det är sommar och varmt ;)

* du har fått ditt körkort, så ingen lång väntan på någon buss....



Jag tyckte skorna var jättefina, gumman ( synd vi inte har samma stl. )

Blir du av med läppglanset nån dag, så leta på din systers rum ( så får inte jag skulden )



<3<3<3 Ha en bra dag :)

2010-12-29 @ 11:59:23
Postat av: Caroline

Ja fy vad jag längtar till sommaren!

Jag känner att det nog är tur att vi inte har samma skostorlek, annars hade jag nog aldrig hittat mina skor när jag vill ha dom, haha. Och försvinner läppglanset så får du skulden direkt mamma, hihi :) puss!

2010-12-29 @ 13:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0