29/12 -10, onsdag


Vill börja med att säga grattis till Linus, en av mina allra bästa kompisar, som fyller år idag. Grattis! I love you honey. 

Nu sitter jag och kollar på tv och bara tar det lugnt. 
Har precis sms:at Evelina i hopp om att hon orkar ta sig hit för att umgås lite, hihi. 

Ikväll blir det träning igen, skönt. Och efter det så bär det av till Lund. Ohyes! 

Och jo, förresten! Fick precis hem papper om min lön, underbart. Utbetalas; 3800 kr, fina pengar så här efter jul! 

Hade inte så mycket att skriva just nu, blir kanske mer skrivet under dagens lopp. 
Nu ska jag tömma diskmaskinen innan mamma blir alldeles för sur på mig. 

Hoppas ni har en bra dag, för det tänker i alla fall jag ha! 

PUSS & KRAM, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0