31/12 -10, fredag



Herregud, nu är sista dagen på 2010 här. Helt sjukt vad tiden går fort. 
Detta året har både varit bra, och rent åt helvete. Så ska jag vara helt ärlig så hoppas jag faktiskt att år 2011 blir bättre än år 2010. 

Ikväll så ska jag umgås med Linus, Cecilia och Filiph. 
Så dagens utmaning blir väl att försöka ta sig hem till Filiph i Landskrona, haha. 
Men först så ska jag duscha, fixa mig, och packa min väska. 

Om vi inte hörs mer ikväll så vill jag passa på att önska er alla en fin kväll och ett riktigt gott nytt år, så hörs vi nästa år, hihi. 

Hoppas ni får en underbar dag och en minst lika bra kväll, för det tänker jag i alla fall ha! 

PUSS & KRAM, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0