3/12 -10, fredag


Har precis varit hos optikern. Det visade sig att mina syn har blivit lite bättre på vänster öga men ganska mycket sämre på höger öga, så nu ska jag sätta mig och beställa linser. Orkar inte gå runt och se dåligt längre. 
Jag hoppas att jag skriver hyfsat rätt nu, för jag ser inte så mycket just nu. Fick några konstiga droppar i ögonen för att han skulle kolla med mikroskop i mina ögon, så nu ser jag väldigt suddigt och är jättekänslig mot ljus. Blöh! Haha. 

På tal om ljus. Igår skrev jag ju att jag gillar snön när det är lagom kallt, vindstilla och strålande sol, men att solen hade lyst med sin frånvaro än så länge i vinter. Nu säger jag bara; det lönar sig att hoppas! 
Idag är det ca -6 grader, nästan helt vindstilla och solen skiner så vackert. Underbart!

Nu ska jag äta lite frukt och vila mina ögon en timme eller så.
Sen ska jag nog bege mig till praktiken. 

Och just det, det är ju fredag idag. Och jag gillar't starkt! 
Hoppas ni får en bra fredag, för det tänker jag ha i alla fall. 
Skriver kanske lite mer ikväll.

/Caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0