7/12 -10, tisdag


Idag har jag inte gjort så mycket, men ändå hunnit med en del saker. Hmm.. hur går det ihop? Haha. 

I alla fall, i morse så vaknade jag kl.7.50 för att ringa till Vårdcentralen kl.8.00 och boka tid. Fick tid kl.9.30 så jag kunde somna om till kl.9.00, skönt! 
Doktorn kollade mig i öronen och konstaterade att jag inte har öroninflammation, men jag har massa vätska bakom trumhinnorna och det är därför jag har ont i öronen. Så jag fick avsvällande nässpray som ska göra så att mina bihålor osv inte är så svullna och pressar ut vätska i öronen.. Mysigt! Doktorn rekommenderade även mycket vila och att jag skulle undvika höga ljud. Jovisst, lycka till säger jag bara med en skrikande papegoja här hemma, och en praktikplats på ett tryckeri med massa maskiner.. Plus att imorgon så har jag luciatåg med småbarnen på eftermiddagen, och sen på kvällen har jag genrep med Mixtum inför luciatåget som är på torsdag, och sen har jag ett till luciatåg på fredag.. Blöh! 

Menmen.. Idag har jag även färgat Hannahs hår. Hon kom hit runt kl.13.30, och efter att jag färgat hennes hår så drack vi te och snackade lite skit. Mycket trevligt med lite sällskap såhär en tisdag när man är hemma sjuk! 

Just nu sitter jag i badrummet med laptopen i knäet och gör lite skoluppgifter, samtidigt som mamma gör lite slingor i mitt hår. Hoppas det blir bra! *håller tummarna*

Nej, nu ska jag faktiskt återgå till att göra mina jäkla skoluppgifter.
Fast först bjuder jag på en störd bild, bara för att jag vet att ni gillar't! 
(klicka gärna på bilden för att förstora den)


Hoppas att ni har en bra kväll, för det tänker jag i alla fall ha! 

/Caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0