8/12 -10, onsdag


Har så jävla ont i mina öron, och det gör det ju inte bättre att mitt nässpray är förjävligt! 
Först när man tar det så känns det helt okej, men sen jävlar så känns det som att hjärnan ska explodera och typ rinna ut. Och inte nog med det så rinner nässpayet ju ner i halsen, och det smakar SKIT och nu har jag börjat få ont i halsen pga det. Sist jag var sjuk så fick jag också detta jäkla nässprayet, och då fick jag sår i halsen av det. Men,m vill jag bli frisk så får jag väl helt enkelt stå ut.. 
Haha, fan vad jag klagar! Ska sluta beklaga mig för er nu, och skriva något vettigt istället. 

Hmm.. Jo! 
Klockan är 14.15 och jag sitter helt färdig, trots att jag inte ska bli hämtad förren kl.15.00. Har t.o.m hunnit med att tömma diskmaskinen på ren disk, sätta in smutsig disk i maskinen, och gett Teddy mat. Känner mig faktiskt ganska duktig, för jag brukar ALLTID vara så jääääävla seg på att fixa mig, hihi. 
Åh, jo! Jag har även gjort klart tre skoluppgifter idag, woho! 
Snart bär det av för att ha luciatåg med småbarnen som jag och Evelina är sångledare för. Deras luciatåg börjar kl.16.00, och efter det ska jag nog bara hem och äta lite snabbt. För sen kl.18.30 så är det genrep i kyrkan inför morgondagens luciatåg. Kommer nog inte hem förren sent ikväll. Underbart när man inte mår helt bra. Aja, vad gör man inte för körerna! Haha.

Och just det, på tal om Teddy. 
Alla vet kanske inte vem han är, så det kanske jag ska berätta. 
Teddy är vår papegoja. En pratglad men skeptisk jävel. När han sitter och pratar och visslar (som han gör just nu) så kan han vara ganska söt, men när han är sur och bits så är han inte speciellt söt, haha. 
Lägger in ett videoklipp på honom senare. 
Så länge får ni nöja er med ytterligare en störd bild på mig, haha. 



Hoppas ni har en bra dag, för det tänker i alla fall jag ha! 

/Caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0