11/8 -11, torsdag

Hejsan hoppsan!
Det har faktiskt inte hänt så speciellt mycket sen jag skrev sist, så jag har inte så mycket att skriva om..
Igår så beställde jag en OnePiece till mig, och så beställde Olle, mamma och Josefine (min lillasyster) vars en OnePiece. Dom levereras senast i början av september, så då ska vi alla springa runt och se ut som marshmallows, haha.
Och ja, jag vet att i stort sätt ALLA människor jag känner är emot OnePiece, men det är inte precis så att jag tänker gå på bal och fest i den.. jag ska bara ha den när jag är hemma och tar det lugnt, så låt mig köpa en OnePiece om jag vill det! Ville bara säga det.
Nu ska jag fortsätta kolla på tv.
PUSS & KRAM,

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag kommer se ut som en övergödd dalahäst ;)

2011-08-12 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0