19/12 -11, måndag


I'M BACK BITCHES!


Tro det eller ej, men efter att ha tagit en lång och skön paus från bloggen så är jag tillbaka! Inte för att jag tror att ni bryr er, haha.

Nu är julen snart här. För min del är den närmre än för de flesta.. Ska fira jul redan den 23e december för att det ska gå ihop med alla släktingars hektiska julschema.
Sen när den väl är julafton så ska jag, min familj och mormor fira tillsammans här hemma hos oss.
Jag älskar julen!!

I år kom julklänslan till mig betydligt senare än vad den brukar göra, men den är här nu i alla fall!
Igår hade jag, mamma och lillasyster Josefine stort julbak!
Vi bakade lussebullar, saffransmuffins och marsipankulor doppade i choklad.
På kvällen satte jag mig ner vid köksbordet och med mammas hjälp så gjordes det pepparkakshus!
Här har ni en bild på det lilla huset. Vi har tillochmed snö och ljus till vårt lilla hus!


Visst är det gulligt? Hihi.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa bruksanvisningen till min nya iPod-högtalare (som köptes idag).
Är extremt glad över den, för dom senaste åren så har jag inte haft någon stereo så jag har bara lyssnat på musik på min dator.. Men nu är den perioden över, WOHO!!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer
Postat av: Emssii

Jag bryr mig och läser din blogg mer än gärna! :)



saknar dig hjärtat, riktigt mycket!

Puss!

2011-12-19 @ 20:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0