21/12 -11, onsdag


NU ÄR DET JULLOV!!

Japp, nu har jag lov.. Mitt sista jullov någonsin. Nästa gång det är jul så går jag inte i skolan längre, och gud vad konstigt det känns att tänka så.

Min dag började med att alarmet ringde kl.07.00.
Kl.08.00 körde jag och Olle för att hämta upp Johanna och sen körde vi till skolan.
När klockan var 08.30 så fick vi glögg och lussebullar utanför skolan, och ca kl.09.00 var det dags för "julklappsjakt" inne i skolan. När klockan blev 10.00 så var det julklappsutdelning, sen höll rektorn ett kort tal (han sa typ god jul & gott nytt år). Efter det så dukade dom fram risgrynsgröt men då stack Olle och jag hem. Jag börjar bli riktigt förkyld (lagom såhär till jul) så jag orkade inte vara kvar för att äta gröt, och dagen skulle ändå sluta kl.11.00 såå...

Såhär såg jag ut idag..


Nu sitter jag här hemma i min säng och lyssnar på musik. Ska strax lägga mig ner och vila en stund.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0