24/12, lördag



JULAFTON, MOTHERFUCKERS!!


Jaha, nu är dagen här.
Vi började dock fira jul redan igår hos farmor i Lomma.
Jag fick fina presenter. Man märker dock att man börjar bli vuxen på antalet julklappar.. Jag fick endast fyra stycken, men jag vet ju att värdet är lite mer och att detta är saker jag verkligen ville ha.
Jag fick;
* Säsong 1 av Sex And The City på DVD.
* En silvrig fem-armad ljusstake från Guldfynd.
* Presentkort värde 300kr på GinaTricot.
* Presentkort värde 350kr på Guldfynd (som ska gå till 6st vinglas som är beställda till mig).

Fina presenter och jag är verkligen nöjd!
Men ikväll ska vi på det igen, och jag har observerat att det finns ett X antal julklappar till mig under granen, hihi.

Här hemma städas det och lagas mat för fullt. Nu ska även jag dra mitt strå till stacken genom att tömma diskmaskinen.
Efter det får jag nog börja fixa mig. Klockan är ju redan 13.20 och mormor kommer hit kl.14.30 för att hjälpa till med den sista maten innan "Kalle & hans vänner" börjar kl.15.00.

Ni får kolla på en bild på hur jag såg ut igår sålänge.


Skriver nog mer senare ikväll när jag har lite mer tid.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0