25/12 -11


Igår var det julafton, och oj vad många fina julklappar jag fick!

Här är en bild på några av sakerna jag fick..

Detta fick jag;

* En mysig rosa & vit filt.
* En elektrisk värmefilt av Olle (TACK!)
* Tre tavlor.
* Två tjocktröjor.
* Ett par leggings.
* Ett par stickade strumpor.
* En lampa som byter färg (inte med på bilden, men det kommer bild på den senare när jag har satt den på plats på mitt rum).
* En foundation.
* En parfym.
* En "väsk-krok".
* 500 kr.
* Två brickor (skojpresent från mammas kompis, haha).

Sen fick jag även denna lapp i ett kuvert av mamma och pappa..
(förstår inte varför bilden vänder sig, men det får vara så nu)
En vit iPhone 4S!! NICE!
På lappen står det "Så här ser jag ut men jag har tyvärr blivit försenad på posten. Jag försöker hitta hem till dig så fort jag kan."

Tack så hemskt mycket allihop för alla fina julklappar!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0