26/12 -11, måndag


MELLANDAGSREA!!

Idag gjorde jag, mamma och Josefine som många andra idioter; vi gav oss iväg för att shoppa lite på mellandagsrean..
Det var sinnessjukt mycket folk på Nova, och det blev hela tiden mer och mer människor.

Efter två timmar av kaos så är jag i alla fall hemma nu. Och jag har köpt riktigt många och fina saker!

Här kommer lite bilder på mina inköp..

Massa smycken från Glitter, Guldfynd och en berlock (min månadssten) från "Thomas Sabo".

En tröja/jacka och ett par häftiga leggings från GinaTricot.

En tunn långärmad tröja och ett linne med paljetter från GinaTricot, och en kofta från H&M.

Skal och skyddsplast till iPhone från Kjell & Company, och knästrumpor och tights från GinaTricot.

Jag är grymt nöjd med allt jag har köpt idag!
Nu ska jag lägga mig i sängen och vila en stund.. Det tar på krafterna att gå på mellandagsrea, haha.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0