28/12 -11, onsdag


Efter mycket vridande och vändande så lyckades jag till slut somna (runt klockan fyra inatt).. Mamma väckte mig vid kl.11.00 idag och då ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om.. men gick det att somna om? NEEEEJDÅ! Helt sjukt att man inte ska kunna få sova nu när man har lov..

Aja, anyway.
Nu har jag precis fixat mig lite, för om ca en kvart ska jag och mamma hämta upp bästis (Evelina) och åka till Nova. Jag vet vad ni tänker; "Nova? Mellandagsrea? Idag igen?!", och ja ni har helt rätt!
Dags att slösa lite mer av julklappspengarna, woho!
Idag ska jag dock bara kolla efter småsaker.. Några nagellack och kanske ett häftigt halsband.

Här har ni en bild på hur jag ser ut idag, slarvigt och snabbt fixad, men I don't think you care anyway..

Tänkte även berätta att jag har fått igång min lilla kompaktkamera (som far varit stendöd i mer än ett år) igen, så den följer såklart med till Nova! Bilder kommer senare idag/ikväll!

Nu ska vi snart köra och jag håller på att kissa på mig, så ett besök på toaletten är ett måste!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0