28/12 -11, onsdag


Det blev en del köpt även idag. Mellandagsrea är inte bra för min plånbok!! Haha.
Jag hade ju som sagt kameran med mig till Nova, men fotograferade jag..? NEJ, såklart inte. Bajs. Men det är väl kanske så att man inte tänker på att ta upp kameran när man inte har haft kamera med sig på över ett år (då den legat stendöd i byrån fram till igår)... Aja.

Här kommer i alla fall lite bilder på det jag har köpt idag..
Mysiga vantar och ögonskugga från Lindex, halsband och örhängen från Glitter, och "nagel-stenar" (bling bling) från Kicks.

En grå kofta (med brunt skärp i midjan, kanske kommer bättre bild imorgon) och ett par mörkgröna leggings från GinaTricot.

En svart t-shirt med tryck (orkar inte vända bilden) från GinaTricot.

Och sex stycken nagellack.. två från Lindex och fyra från BikBok.
(Nr.080, Nr.038, Nr.190, Nr.087, Nr.005, Nr.228)

Det var vad jag köpte idag.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på dvd och äta choklad.
Helt okej avslut på dagen ändå, hehe.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Spara choklad till mig ;),

2011-12-28 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0