28/12 -11, onsdag


JAG BLIR TOKIG!!

Jag har kollat runt lite på internet och jag har hittat fyra stycken böcker som jag VERKLIGEN vill ha. Men det finns ett litet litet litet problem; 440kr!
Jag tänker fan inte lägga 440 spänn på fyra böcker! Jag KAN inte lägga dom pengarna på böcker! Det går bara inte när man går i gymnasiet och bara får 1050kr i månaden att leva på.
Jag blir så ledsen. Så sinnessjukt ledsen blir jag. Jag kan inte förstå varför det måste vara så dyrt med böcker.. Och det värsta är ju faktiskt att jag verkligen vill ha dom här böckerna. Aja.. nu får jag väl sluta gnälla och inse att dom där böckerna aldrig kommer bli mina.

Nu är jag så sur att jag ska gå och sova. Godnatt!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0