28/12 -11, onsdag


Jag har försökt blogga hela kvällen, men vårt internet här hemma har varit så sinnessjukt segt så det har inte gått att komma in på bloggen!

Nu har klockan hunnit bli efter 02.00 och jag sitter här i min säng, pigg och glad.
Har kollat fyra avsnitt av Sex And The City (kollade på 2st igår), och nu är det bara 6st kvar av säsong 1, TRÅKIGT!
Jag älskar verkligen denna serie.. Jag älskar den faktiskt så pass mycket att jag gick in på CDON och beställde säsong 2, hihi.
Nu väntar jag bara på att den ska landa i brevlådan.. 1-3 dagars leveranstid, längtar!

Nej nu är jag hungrig, så jag ska ta mig lite nattamat sen ska jag nog sova.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0