2/1 -11, söndag


Jaha, nu är ännu ett nytt år påbörjat. 
Nytt år. Nya utmaningar. Nya äventyr. 

Tänkte berätta lite om min helg. 

31/12, fredag; 
Fixade mig, packade min väska och vid kl.15.30 tog jag bussen till Lund. Där hämtade Cecilia och hennes pappa upp mig sen åkte vi hem till Filiph i Landskrona, där han och Linus väntade på oss. 
Vi snackade skit och lyssnade på musik. Vi åt gott och drack gott. Vi hade en riktigt trevlig kväll. 
När klockan var runt 23.30 så började jag och Cecilia ta på oss lite varmare kläder, och sen vid kl.23.45 så gick vi alla ut för att kolla på raketer, dricka lite champagne, och önska varandra ett riktigt gott nytt år. 
Tack alla för en jättefin kväll/natt. 

1/1, lördag; 
Alla sov över hos Filiph, och när vi alla till slut hade vaknat (Filiph vaknade sist, vid kl.15, haha) så packade vi ihop våra saker. Efter det så satt vi och snackade lite fram till att Cecilias pappa kom och hämtade oss och skjutsade mig och Linus till Lund. 
Väl framme i Lund så stannade jag hos Linus några timmar. Vi snackade, kollade tv och bara tog det lugnt. 
När klockan blivit 23.20 så tog jag bussen hem. 

2/1, söndag; 
Nu sitter jag här och kollar på tv och bara tar det lugnt. 
Har precis bokat tågbiljetter till i övermorgon. Ska äntligen få åka upp till Laholm och träffa min älskade Emma. Underbart! 

Nu ska jag kolla på tv igen. 

Hoppas ni har en bra dag, för det tänker i alla fall jag ha! 

PUSS & KRAM, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0