25/1 -11, tisdag


Jajajaaaa, jag vet att jag är seg och att jag inte har skrivit här på jättelänge, men nu ska jag skärpa mig. 

Sitter just nu i skolan och har Grafisk Kommunikation, woho. 
Vi ska designa omslag till böcker, men jag har total idétorka. 
Jag vet att jag vill göra ett bokomslag till en barnbok, men jag vet inte vad för sorts barnbok. 
Några idéer? 
Senare idag så ska vi ha svenska och efter det mediekommunikation, med samma lärare, i samma sal. Guuud vad jag älskar tisdagar.. TT i Buren, ohyes! (Tobias Tisdag i Burspråksrummet), haha. 

Nu ska jag snart ta en liten rast för att äta lite frukost, mhm! 

Hoppas ni har en bra dag, för det tänker jag i alla fall ha! 

PUSS & KRAM, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0