30/1 -11, söndag


Som jag skrev i det förra inlägget så skulle jag fotografera lite idag, och så skulle jag färga håret. 
Nu hade jag tänkt ladda upp lite bilder från min otroligt bra söndag. 
(klicka på bilderna för att se en förstoring)
Enjoy! 


Glad tjej på väg ut. 


Strålande sol, mhm! 


Så vackert ute på landet! 


Jag har hål i byxorna, hihi. 


Nu ikväll så färgade jag mitt hår. 


Det blev rött, och jag gillar't! 


Fast, min utväxt (som var blond) blev ganska lysande röd, haha. Men jag är glad ändå. 
Jag ser dock lite ut som Lilla My om jag sätter upp mitt hår i en knut på huvudet, haha. 

Hoppas att ni gillade bilderna. 
Nu ska jag lyssna på musik och bara ta det lugnt. 

Hoppas ni har en bra kväll, för det har jag i alla fall!

PUSS & KRAM, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0