30/1 -11, söndag


Ja, då var det söndag igen. 
Och ja, jag vet att jag är lite kass på att uppdatera min blogg, haha. Men jag ska skärpa mig, jag lovar! 

Vaknade vid klockan tio idag, skönt att få sova ut lite. 
Nu har jag hunnit med att kolla Facebook och Bilddagboken, äta frukost och påbörja ett blogginlägg, och klockan är bara tolv. Känns skönt! 

Ute skiner solen, och det är lagom kallt, precis på nollan. Så jag ska nog snart klä på mig och gå ut och gå en runda. Blir kanske en tur ner till affären eller kanske t.o.m bussen in till Lund ett tag, vill nämligen köpa hårfärg. 
Mamma tyckte att jag skulle vänta med att färga mitt hår till efter att vi har varit på Gran Canaria, men jag pallar inte ha min extremt fula utväxt i över tre veckor till! Haha. Jag vill dessutom inte ha kvar den här rödbruna hårfärgen.. vill ha mer rött den här gången. Hoppas bara det inte resulterar i att jag ser ut som en julgranskula, haha. För det hade INTE uppskattats. Speciellt inte från mamma som faktiskt ogillar att jag vill ha rött hår. Hon säger att hon "är allergisk mot för rött hår", haha. 

Nähäpp, nu ska jag gå och peta in linserna i ögonen, för när solen skiner så här vackert så vill jag faktiskt ha solbrillor på mig.. VÅRKÄNSLA, mhm! Hihi. 
Ska även plocka fram kameran och se om jag kan få några bilder med lite vårkänsla över sig, för jag tror att vi alla behöver lite sol och värme i våra hem just nu. 
Laddar nog upp bilderna här senare idag. 

Hoppas ni har en bra dag, för det tänker jag i alla fall ha! 

PUSS & KRAM, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0