31/1 -11, måndag


Ohyes, här kommer ett nytt inlägg om mitt otroooooligt spännande liv, haha.
I know you like it!

I morse fann jag det väldigt ansträngande att gå upp ur sängen, men efter många tryck på Snooze så lyckades jag till slut resa på mig.
Fick en lagom chock när jag såg mig själv i spegeln och insåg att jag hade rött hår, haha. Antar att det även denna gång kommer ta ett tag för mig att vänja mig vid min nya hårfärg.

När jag väl hade lyckats peta in linserna i ögonen, hitta bekväma kläder, kladda på lite smink och platta håret lite slarvigt (nej, jag påstår verkligen INTE att jag var vacker idag, haha) så hade klockan redan hunnit bli åtta. Jag sprang runt lite halvt som en dåre för att packa min skolväska. Kollade även lite snabbt på termometern, som till min stora förvåning visade hela -5 grader. Fy vad besviken jag blev. Grå himmel och -5 grader gick ju inte alls att jämföra med gårdagens sol och vårkänsla.. och jag som hade tänkt ha skinnjackan på mig idag, men icke!
Jag fick helt enkelt snällt ta på mig min tjocka vinterjacka, som förövrigt har en tendens till att få mig att se väldigt äckligt fet ut. Men jag envisas ändå med att använda mina tunna tygskor, för någon gång måste det väl bli vååååår?!! Haha.

Väl i skolan så hade vi en väldigt intressant svenskalektion, eller inte. Den innehöll faktiskt mest skitsnack, haha.
Sen skulle jag ha danska, eller inte. För det jäkla tanten dök inte upp.
Efter det var det dags för lunch, och sen skulle vi ha samhällskunskap. Den lektionen inleddes med massa skitsnack, sen hade jag muntligt prov (som jag fick VG på), och efter det så satt vi och snackade lite mer skit. Och ja, jag vet att jag går på en skola som verkar väldigt jobbig, typ. Haha.

När jag kom hem från skolan så bara smällde det till i huvudet, jävla huvudvärk. Den börjar dock gå över nu, men jag fick ju snällt ta och hoppa över kören ikväll pga det. Blöh!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och sjunger medans mamma och Josefine (min lillasyster) gör kvällsmaten, hihi. Skönt att bara sitta och slappa vid datorn.

Hoppas ni har en bra kväll, för det har jag i alla fall!

PUSS & KRAM,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0