4/1 -11, tisdag


Tjolahopp! 
Klockan är nu 09.56, och jag sitter på tåget på väg mot Laholm. Där ska jag hälsa på Emma, och det ska bli riktigt roligt för vi har inte träffats sen i somras. 

Jag tänkte berätta om min helvetesnatt. 
Gick och la mig runt kl.00.30, men jag kunde inte somna. Till sist lyckades jag somna runt kl.03.00, sen vaknade jag igen av en otroligt hemsk mardröm kl.03.50. Lyckades somna om vid kl.04.10, vaknade av ännu en mardröm kl.05.30. Somnade om vid kl.06.00, och sen ringde alarmet kl.07.00 för då var det dags att stiga upp, haha. 
Men, jag är faktiskt inte speciellt trött ändå. 
Mamma vaknade kl.08.00 och körde mig till bussen. 
Bussen var i tid kl.08.30. 
Tåget var i tid kl.09.20. 
Så jag kan verkligen inte klaga! 
Nu ser jag bara fram emot att klockan ska bli 10.46, för då beräknas tåget vara framme i Laholm. Underbart! 
Sen ikväll så blir det nog bowling med Emma, hennes pojkvän och hennes kompisar. Jag suger på bowling, men det ska nog gå bra ändå. 
Nej ni, nu ska jag faktiskt bara luta mig tillbaka, äta min macka som jag har med mig, och bara ta det lugnt. Måste få säga att det faktiskt är riktigt skönt att sitta i "tysta avdelningen", hihi. 

Jag bjuder på en vacker (ehm, HOST) morgonbild på mig sittandes i tåget. Haha. 



Hoppas ni har en bra dag, för det tänker i alla fall jag ha! 

PUSS & KRAM, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0