6/1 -11, torsdag


Eller ja, klockan är ju efter midnatt, så det är ju egentligen fredag, men skit samma. Haha. 

Dom senaste dagarna har faktiskt varit ganska händelserika. 

4/1, tisdag; 
Åkte (som skrivet i tidigare inlägg) till Laholm för att hälsa på min underbara kompis Emma. 
När jag kom dit så snackade vi mest skit. Vi sjöng även lite SingStar, hihi. 
Senare på kvällen så åkte vi till Båstad för att först äta pizza och sen bowla men Alexander och Sebastian. Riktigt trevligt! 
När vi kom hem på kvällen så spelade jag och Emma spel mot Emmas föräldrar, kul. Jag och Emma vann, såklart! 

5/1, onsdag; 
Emmas mamma kom och väckte oss vid 12.30, skönt att få sova länge. 
Vi åt frukost, snackade skit, packade ihop mina saker och sen gav vi varandra försenad julklapp. 
När klockan blev 16.30 så fikade vi lite snabbt, sen kl.16.50 så gick vi till tågstationen. 
Trots snöoväder på tisdagen så kom mitt tåg i tid, så kl.17.15 kramade jag Emma hejdå, och sen gick jag på tåget på väg mot Lund igen. 
Väl framme i Lund vid kl.18.45 så blev jag hämtade av Johan och Clara. 
Vi åkte till Staffanstorp för att äta på McDonald's, och sen runt kl.19.40 så åkte vi vidare mot Svedala för att lyssna på när bl.a våra kompisar i bandet Solity skulle spela. 
Jag fotograferade massor, och blev faktiskt ganska nöjd med bilderna. 
När klockan närmade sig midnatt så åkte vi hemåt igen. 

Här är en bild från när Solity spelade. 
(klicka för förstoring) 


6/1, torsdag; 
Idag blev jag väckt av pappa vid kl.9.00 då han frågade om jag ville med till gymmet. Jag sa snällt nej, och somnade om igen till kl.11.30 när pappa kom hem igen. Haha. 
Min dag har inte varit speciellt speciell. Har mest slappat, kollat på tv och suttit vid datorn. 
Jag har dock lyckats vara riktigt klantig idag. Typiskt mig. 

skar mig i handen; check! 
smällde huvudet i elementet; check!
smällde knäet i väggen i duschen; check!
blev arg på min klantighet och droch handen i väggen; check!
fick typ si sådär sju kilo shampo i ögonen; check!
fastnade med navelpiercingen i handduken; check!
smällde huvudet i elementet; check!
smällde knäet i väggen i duschen; check!
blev arg på min klantighet och drog handen i väggen; check!
fick typ si sådär sju kilo shampo i ögonen; check!
fastnade med navelpiercingen i handduken; check!

Haha, ja, så kan det gå. 
Nu ska jag packa min väska, för imorgon så åker jag med Evelina och hennes familj till Göteborg. 
Hennes lillebror spelar innebandy, och det är ju Gothia Cup nu, ohyes! 
Fast, vi ska nog hinna med lite shopping också. Hihi. 
Kommer hem igen på lördag kväll. Har dock alltid mobilen med mig, om ni vill mig något. 
Nu måste jag verkligen packa för klockan är snart 01.00, och jag blir hämtad redan kl.8.00 imorgonbitti. 

Hoppas ni har en bra dag imorgon, för det tänker jag i alla fall ha! 

PUSS & KRAM, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0