10/6 -11, fredag

Hej gott folk!
Ja, jag har varit otroligt seg på att skriva här, men ska sanningen fram så har jag inte haft någon större lust att skriva i bloggen. Men nu har jag fått skrivarglädjen tillbaka, så nu jäklar blir ni inte av med mig på ett tag!
Tänkte börja berätta att jag har blivit 18 år nu, WOHO!
I onsdags (den 8/6) hände detta, och jag är extremt glad.
Fick en hel del fina saker så som en receptbok för cupcakes, en flaska "Mintu", en flaska "Tequila Rose", ett restaurangbesök med god mat (och en öl, hehe) på "Ming Palace" i Lund, och sist med inte minst en MACBOOK PRO!!
Jag är verkligen jätteglad över denna dator, och det är nog lite den som har fått mig att vilja börja blogga igen.
Men nu hinner jag faktiskt inte skriva mer, måste fixa mig snabbt för om 15 minuter så kommer Olle och hämtar mig. Vi ska iväg till Genarp på Josefins student, och senare ikväll så ska jag tillbaka till Dalby för att gå på Emmas student.
Min bästa vän Evelina tog studenten igår, så efter Emmas student ska jag och Evelina nog in till Lund för att ha lite roligt, hihi.
PUSS & KRAM,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0