13/6 -11, måndag

Tjolahopp!
Sitter hemma hos Olle och har tråkigt.
Förlåt för att jag inte skrev igår, men jag orkade faktiskt inte, haha.
Borde dock kanske skriva en lista på alla fina presenter jag fick på min fest i lördags. Fast, det kan jag ju göra i ett senare inlägg, för jag har inte listan på vad jag fick här hemma hos Olle.
Idag har jag faktiskt inte gjort speciellt mycket. Olle och jag vaknade vid 10.30, sen åt vi frukost och nu har vi precis kollat klart på en film; "Notorius B.I.G". En ganska bra film, trots att den var lång. Den handlade om gangsters, rapmusik, och konflikten mellan West- och Eastcoast. Låter säkert tråkigt, men det var det inte.
Nu ska vi snart köra och hämta mamma på jobbet och sen ska vi köra till Nova och shoppa lite, hihi. Kan ju säga att Olle är måttligt road av detta.. Men är man tillsammans med mig så får man stå ut med shopping, haha.
PUSS & KRAM,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0