17/6 -11, fredag

Hej på er!
Måste faktiskt säga att det är ganska svårt att hitta tid och motivation till att skriva i bloggen när man har sommarlov, haha. Men jag försöker skriva då ofta jag känner för det.
Igår städade jag och Olle i hans rum i källaren, fy fan vilken röra! Godis och massa annat skit på golvet, usch! Men nu är där fint. Olle dammsög och jag flyttade undan högtalare och annat. Sen hjälptes vi åt med att ställa iordning skrivbord, soffa och säng. Efter det bar vi ner tv-bänk och tv, så nu är där mysigt.
Idag har jag städat på mitt eget rum. Och nu har jag duschat och fixat mig för snart ska jag på möte. Jag ska vara konfirmationsledare nu i sommar, så idag ska jag få träffa konfirmanderna. Ska bli riktigt skoj!
Senare ikväll ska Olle äta här och efter det ska vi hem till min kära svägerska Emma för att spela lite sällskapsspel och sånt.
Imorgon är det dags för fest igen. Min faster och hennes sambo fyller båda två 40år i år, och det ska dom fira med en stor "80års-fest", hihi.
Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik en stund innan jag ska iväg på mötet.
PUSS & KRAM,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0