20/6 -11, måndag

Jag har varit hos Olle hela helgen så jag har inte riktigt orkat skriva här.
Just nu har mamma resfeber och springer runt och plockar saker hela tiden, och jag kan tänka mig att Olles mamma Carina beter sig ungefär på samma sätt. Klockan fyra i natt så ska vi sätta oss i bilarna för att åka mot Köpenhamn och Kastrup, klockan sju i morgon bitti lyfter planet mot ön Kefalonia (Grekland).
Jag och min familj har bokat resan för flera månader sen, men igår så bokade Carina en "sista minuten"-resa till sig själv och Olle. Så dom åker med samma plan som oss, men dom vet inte vilket hotell dom hamnar på förrän dom kommer ner till Kefalonia. Spännande!
Medan mamma, pappa, Josefine, och förmodligen Carina och Olle är nästan helt klara med deras packande av väskor så har så klart jag inte ens börjat packa min väska.. Jag vet inte varför, men jag känner inte för att packa än. Får väl ett ryck senare i kväll och packar allt då. Varför stressa när man har semester? Och vi ska ju faktiskt inte köra förrän klockan fyra i natt, så jag har gott om tid på mig att packa.
Just nu sitter jag i pyjamas och bara tar det lugnt. Mamma har gjort slingor i mitt hår, sen så har jag duschat, rakat benen, haft hårinpackning, och ansiktsinpackning.. så nu känner jag mig fräsch och redo för resan.
När jag tänker efter så är jag faktiskt lite hungrig, så jag ska nog gå ner och ta en macka eller två.
Skriver kanske senare i kväll, annars så kommer nog nästa inlägg om två veckor när jag är tillbaka från Grekland.
PUSS & KRAM,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0