10/11 -11, torsdag


Tjolahopp!
Är precis hemkommen från praktiken. Nu håller jag helg. Ska nämligen på läger med cheerleadingen hela helgen så jag har gått ta ledigt från praktiken imorgon. Skönt att få en halv dag till att vila och packa!

Nu ska jag starta datorn (bloggar från mobilen just nu), sen ska jag starta lite musik och måla mina naglar.
Då jag har min praktik på sjukhuset så får jag inte ha nagellack, men nu när jag har helg så passar jag på!
Jag köpte ju tre nya snygga nagellack förra veckan, och jag har fortfarande inte fått testa dom.. så nu ser jag min chans att testa ett i alla fall!

Efter att naglarna är målade så ska jag städa på mitt rum. Och ikväll vid kl.18.30 så kommer Evelina hit för att snacka lite skit och bara umgås. Ska bli kul!

Jag skriver nog mer senare ikväll!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0