2/11 -11, onsdag


Nu är jag sååå trött på att vara förkyld!
Och jag kan inte förstå varför jag är så himla lat?! Jag vill och måste börja träna igen. Det är ju faktiskt en sjukt härlig känsla man får efter ett avslutat träningspass. Tycker jag i alla fall.
Efter den här förkylningen, då jäklar!

Jaha, vad ska man hitta på ikväll då? Det är ingen kör ikväll pga att det är lov, fast jag hade inte kunnat sjunga ändå med den här förkylningen.. Tråkigt.
Jag får väl helt enkelt bara kolla på tv (eller film) och vila. Ganska skönt egentligen.. men inte när det är det enda man har gjort i tre dagar nu.

Imorgon ska jag nog försöka ta mig utanför huset, för första gången på tre dagar. Känner mig så otroligt blek och ful efter att bara ha suttit här hemma..
Ska nog ta en liten promenad, om jag orkar.

Nu ska vi snart äta lite. Varma mackor och en kopp te låter gott.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0