4/11 -11, fredag


Idag har det hänt saker minsann! Eller ja, det har ökat med saker i min (redan överfulla) garderob.. och så har det såklart minskat på kontot.
Mitt kort gick minsann varmt idag!

Dagen började med att alarmet ringde kl.9.00 och Olle grymtade om att det var för tidigt.. så vi låg kvar i sängen och halvsov till kl.10.00 istället.
Sen gick vi upp och åt frukost och kollade på tv en stund.
Efter en stund så började jag fixa mig, medan Olle satt kvar i soffan.
Jag sminkade mig lite och plattade håret, i ett försök att se bra ut.. men det sket sig som vanligt, jag valde dock att ignorera detta. Haha.
När klockan blev 14.15 så körde Olle mig till busstationen här i Dalby (tack!!) där jag skulle möta Evelina.
Kl.14.30 tog vi två bussen in till Lund för att shoppa lite på Nova. Skönt med lite tjejsnack!
Som sagt så gick mitt kort varmt, vilket även våra munnar gjorde.. Fasen vad vi kan prata! Haha.
Jag orkar inte fotografera mina inköp, men ni kan få en liten lista (kommer kanske bilder någon dag framöver).
Mina inköp;
• Outfit till halloween-festen imorgon (ni får se bild på det imorgon).
• Svart transparent tröja (GinaTricot).
• Mörkblå kavaj (BikBok).
• Svart klänning (BikBok).
• Grå tunn tröja (BikBok).
• 3 st nagellack (Kicks).

Nu ska jag gå och sova. Imorgon är det FEST!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0