6/11 -11, söndag


Hur kan man vara så himla törstig idag när man drack så mycket igår?!

Festen var i alla fall lyckad och dom flesta av oss hade nog riktigt roligt!
Jag och Evelina började fixa oss och förfesta redan vid kl.15.00. Sen åt vi tillsammans och efter det (vid kl.18.00) så kom Elina, Nathalie, Ellen och Caroline hit och förfestade lite med oss. Först körde vi lite kortspel (som gick ut på att alla skulle dricka alltid, haha) och sen körde vi lite "jag har aldrig".
När klockan närmade sig 19.30 så begav vi oss alla sex hem till Johan där festen skulle vara. Gud vad kul vi hade!
Tråkigt bara att alla stack hem tidigt, så festen dog ut redan vid kl.1.00.. Jag, Evelina och Elina stack runt kl.1.30, sen stannade Evelina kvar hemma hos mig en stund. Då åt vi lite nattamat, gott! Haha.

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Olle väckte mig genom att ge mig en stor kram. Jag tittadedock bara surt på honom och frågade vad klockan var (för det kändes som att jag inte hade sovit något).. han svarade snällt att klockan var 11.00 och att han behövde gå upp för att han skulle träffa sin kompis Filip. Så vid 11.30 körde Olle hem och jag satte mig i soffan och åt frukost.

Nu har jag nästan precis kommit hem efter att ha följt med mamma till City Gross för att handla.
Ska nog snart hem till Olle för att äta kvällsmat innan vi ska spela Bingolotto.

PUSS & KRAM,
Caroline.

Ps. Här har ni en bild på mig och Evelina innan festen. Jag var leopard (hade inte målat på nosen än på den här bilden( och Evelina var blå, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0