8/11 -11, tisdag


Nu har jag varit på praktiken i två dagar, och jag tycker att det är jättekul! Har min praktikplats på sjukhuset och det är verkligen spännande.

Idag har jag faktiskt inte så mycket att skriva.. Är ganska trött och har ont i huvudet. Usch!
Jag har precis beställt lite nya filmer från www.cdon.com, ganska billig hemsida faktiskt!
Beställde 6 st DVDer för bara 247 kr. Man måste ju bara älska erbjudanden! Först hade dom ett erbjudande om att köpa 3 st DVDer för 99 kr, sen ett om 2 st DVDer för 99 kr, och sen var där massor av filmer för endast 49 kr!

Nu ska jag stänga datorn och åka hem till Olle, ska sova där inatt.

PUSS & KRAM,
Caroline.

Ps. Ni kan få en ful bild på mig.. bara för att jag ser störd ut, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0