1/10 -11, lördag

Idag har jag bara tagit det lugnt.
Jag började dagen med att gå upp kl.11.30, sätta på mig min OnePiece, kolla på tv och äta frukost.

Vid kl.14.30 så smsade jag Elina och frågade om hon hade lust att fika lite, det hade hon.
Jag tog en snabb dusch och fixade mig, sen träffades vi i centrum för att köpa lite kakor. Efter det cyklade vi hem till henne och satte oss med vars en kopp kaffe och lite kakor ute i hennes trädgård. Solen sken och det var riktigt mysigt!
Helt plötsligt så hade klockan hunnit bli 19.00 och det var dags för mig att cykla hem och äta. Mamma hade lagat världens godaste skaldjurssås med pasta, mums!
Där satt vi i godan ro och åt middag när någon ställde sig precis utanför fönstret och bara stirrade in. Jag blev livrädd och hoppade till! Vem var det då? Jo, OLLE. Haha. Och gud vad han älskar att skrämmas!

Efter att jag hade ätit så gick jag och Olle upp på mitt rum och kollade på tv och åt godis.
Nu ligger han i min säng och kollar på tv medan jag sitter här. Har ganska tråkigt faktiskt.. Ska nog sova snart.

Enjoy the picture, don't mind the lockiga hår. Haha.

Nu ska jag tvätta av sminket och borsta tänderna, sen väntar sängen.
Godnatt!

PUSS & KRAM,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0