13/10 -11, torsdag


JAG HAR BESLUTSÅNGEST!

Klippa lugg eller inte klippa lugg?
Klippa en mer "vuxen" frisyr eller något "rockigt"? Känns lite som att min "rockiga" period är över..
Oavsett vilket så MÅSTE jag boka tid hos frisören snart. Mitt hår ser förjävligt ut och är så sinnessjukt slitet! Frisören kommer säkert behöva klippa jättemycket.. :( och jag som vill ha lååångt hår!
Nej men gud vad jag gnäller, sluta upp med det där Caroline!

Nu sitter jag i skolan. Har Arbetsmiljö och Säkerhet nu. Sen kl.14.00 så har jag Naturkunskap. Slutar kl.16.20. Hatar torsdagar!
Nej men vafan, nu gnäller jag igen. Fast å andra sidan så tycker jag att det är helt okej att gnälla på torsdagar.

Nu ska jag förbereda mig mentalt inför den evighetslånga Naturkunskapen.

PUSS & KRAM,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0