17/10 -11, måndag


Sitter i skolan och har psykologi, ganska intressant faktiskt.
Idag pratar vi om "det kognitiva beteendet" och KBT ("kognitiv beteende terapi").

Känns skönt att vi slutar efter den här lektionen. Bara ca 40 minuter kvar, woho!
När jag kommer hem ska jag kanske rensa i min garderob. Behöver mer plats!
Det är inte det att jag har för mycket kläder, och egentligen är inte min garderob för liten (eller jo, lite för liten).. men det är så att min garderob från början var ett skåp för förvaring, så halva skåpet är fyllt med papper, CD-skivor och annat skit. Så nu vill jag ta tag i detta och RENSA!
Blir förmodligen så att jag slänger massa kläder också. Ska snart till Ullared och köpa lite nytt och få behövs det mer plats i garderoben, hehe.

Nu är vår rast slut då nu måste jag lägga ifrån mig mobilen. Lovar att fotografera och uppdatera om jag rensar garderoben.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0