17/10 -11, måndag


Trots en kort dag i skolan så kände jag mig otroligt trött när jag kom hem..
Men min eftermiddag blev mycket bättre än vad jag trodde att den skulle bli, för när jag kom innanför dörren och kollade genom högen med post så såg jag den; månadens Solo-tidning!
Solo är min favorit bland tidningar. Den innehåller allt från mode och kändisar till mat och träningstips, och så lite sex såklart. Haha.

Jag har alltid varit lite emot att prenumerera på tidningar. Jag menar, man kan ju faktiskt ta sig till affären om man vill köpa en tidning och om man prenumererar så får man alla nummer, även om det finns ett nummer man kanske inte vill ha.
Men med Solo så kände jag att det var värt att starta en prenumeration då jag faktiskt är helt såld på denna tidning!

Nu sitter jag hemma i soffan och bläddrar i min nya Solo-tidning samtidigt som jag dricker en varm kopp te med min favoritsmak "Blue Fruit".
Riktig vardagslyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0