17/10 -11, måndag


Måndag igen, blörk!
Mitt huvud dunkar och jag vill bara stanna i sängen idag.. Men det går ju inte när man har en skola att sköta.
Jag längtar så sjukt mycket tills jag tar studenten, det ska bli då skönt att få vila huvudet ett tag då!

Måste åka till skolan om en halvtimme, så nu ska jag gå upp ur sängen och fixa mig lite snabbt. Och så sk jag se om jag kan väcka min kära pojkvän som fortfarande ligger och sover.

Förresten så har jag laddat ner en app till min iPhone som gör att jag kan blogga från den (vilket jag gör nu), så framöver så kommer det nog bli lite fler inlägg här :) kul va? Det tycker jag i alla fall!

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0