21/10 -11, fredag


Okej, såhär ligger det till; jag följer Idol. Jag har alltid gillat det programmet och oavsett vad folk säger så kommer jag fortsätta att titta på det!
Ja, jag vet att deltagarna i år kanske är lite väl unga och inte är dom bästa. Men helt ärligt, tror alla ni som klagar att ni hade klarat det mycket bättre själva? Jag blir så arg på folk som bara ska klaga på allt och alla. Gör något själva någon gång och se hur lätt det är?!

Så, nu när jag har fått det ur mig så vill jag säga att jag tyckte att det var rätt att Emil åkte ut ur Idol ikväll. Han höll helt enkelt inte måttet med dom andra deltagarna. Sen att det är fler som också bör åka ut snart kan vi ta när dom faktiskt åker ut. Jag känner inte att det är så lönt att kommentera det hela förrän man vet.
Jag vill även säga att jag tycker att Robin bara blir bättre och bättre för varje fredag som går! Jag tycker även att Molly och Amanda F är bra. Tyckte inte om dom tjejerna innan, men båda utvecklas och det är lika viktigt som en bra röst.. tycker jag i alla fall.

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon och öva med kören inför söndagens konsert.

PUSS & KRAM,
Caroline.

Ps. Jag har även laddat ner en ny app till telefonen idag; Idol 2011!
Här kan man följa deltagarna på deras bloggar och kolla på klipp. Jättebra tycker jag! Denna app kommer jag nog använda flitigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0