21/10 -11, fredag


FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG

Äntligen fredag igen!
Ikväll skulle jag egentligen laga mat och ha mysig "spa-kväll" hemma hos mig med Evelina, men jag fick nyss ett sms av henne om att hon ligger hemma med feber.. så vi får skjuta upp vår träff till nästa fredag.

Det är ganska kul att tänka på hur ens planer kan ändras på en halv minut. Från att vara fullbokad ikväll så har jag inget att göra. Funderar på att köpa ostbågar och godis ikväll, och så ska jag fråga om Olle vill kolla på Idol med mig. Känner för en lugn kväll ikväll, iochmed att jag har saker att göra hela helgen.
Imorgon ska vi repetera med kören kl.9.30-12.00, och efter det så händer det nog ett och annat.
På söndag så ska vi träffas med kören kl.15.00 för att repetera inför vår Gospel-konsert som börjar kl.18.00. Så har ni inget att göra på söndag kväll så får ni gärna komma till Dalby Kyrka kl.18.00 och lyssna på oss när vi sjunger. Vi kommer få kyrkan att gunga! Kostar bara 50 kr, så tveka inte! Hehe.

Nu sitter jag i skolan och borde jobba, men jag orkar inte. Har sjuuuukt ont i huvudet och i mina tummar. Jäkla bajs. Måste se till att kolla upp vad det är för fel på mig snart..


Längtar tills klockan blir 11.30 för då har vi lunch, och då slutar jag för dagen. Skönt med korta fredagar!

Aja, nu får jag väl jobba lite..

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0