24/10 -11, måndag


Har helt glömt bort att blogga i helgen, förlåt! Jag har varit alldeles för upptagen.
I lördags så övade jag med kören kl.9.30-12.00. Sen kl.14.00 åkte jag hem till Olle för att fira hans mammas 50 års-dag en dag i förskott. Hon hade ingen aning om vad som väntade henne! Hihi.
Det började med att vi drack lite champagne, och sen satte vi oss i bilen för att åka mot hemlig destination. Det hela slutade i Danmark. Där skulle vi äta på restaurang, mysigt! Efter det åkte vi hem igen och fortsatte fira Carina lite genom att bara umgås.

Igår (söndag) så började min dag redan kl.8.00, för jag skulle vara i Staffanstorp på cheerleadingen kl.9.00.
Olle körde mig dit och sen hämtade han mig kl.12.30. Då var det dags för mig att skynda mig hem och fixa mig, för kl.14.30 skulle vi träffas med kören för att sjunga upp oss.
Kl.18.00 började vår gospel-konsert, och kyrkan var fullsatt!
Gud vad kul det var! Och tack mamma, pappa och lillasyster Josefine som kom och lyssnade. (Olle, jag vet att du ville lyssna men ni firade ju Carina på hennes födelsedag).
Efter konserten så åkte jag och 'la familia' in till Lund och åt kinamat. Gott!

Nu sitter jag och tittar på min kära pojkvän när han sover, hihi. Han är så söt!
Jag har precis ätit (nej jag är inte så dum att jag inte erbjöd Olle mat! Han ville hellre sova sa han).
Ikväll åt vi thai-mat. Mammas arbetskamrat gör egna vårrullar och säljer dom, supergoda! Kostar dessutom bara 3kr/st! Dom här var fyllda med kyckling, glasnudlar och morötter. Och till det hade vi nudlar och "sweet chili sås".

Nu ska jag nog försöka väcka Olle.

PUSS & KRAM,
Caroline.

Ps. Här är en bild på kvällens thai-mat, mums säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0