25/10 -11, tisdag


VARNING!
Detta kommer bli ett inlägg av klagande och gnällande.

Idag mår jag riktigt värdelöst!
Igår på eftermiddagen så hade jag så ont i huvudet att jag var tvungen att lägga mig en stund, men det blev inte bättre.
Huvudvärken gjorde sig påmind även imorse genom att borra och dunka i mitt huvud. Ska jag vara ärlig så ville jag inte gå upp ur sängen. Men jag lyckades (med hjälp av min underbara och stöttande pojkvän) ta mig till skolan. Jag kämpade på första lektionen, men tårarna ville ut för att jag hade så ont. Jag fick sätta mig utanför klassrummet för att ta det lugnt.
Usch säger jag bara!
Jag struntade i både lunchen och min sista lektion och stack hem istället.
Nu sitter jag hemma i fåtöljen med mitt täcke runt mig. Har även bytt om till min underbart mysiga jumpsuit och mjukis-strumpor.

Nu när jag har gnällt klart så ska jag ta mig en tupplur, och hoppas att huvudet mår lite bättre när jag vaknar.
Imorgon ska jag nog till vårdcentralen. Har haft huvudvärk varje dag i två månader i sträck och nu orkar jag inte mer!

PUSS & KRAM,
Caroline.

Ps. Visst ser min jumpsuit mysig ut? Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0