26/10 -11, onsdag


Har varit på vårdcentralen idag. Doktorn kollade reflexer och blodtryck, och sen fick jag ta massa blodprov. Fyra eller fem rör blev det. Får svar på proverna på fredag.
Doktorn kunde dock inte i nuläget svara på varför jag har haft huvudvärk i två månader..
Så nu hoppas vi på att provsvaren kan visa vad som är fel på mig.

När jag kom hem från vårdcentralen så satte jag mig i fåtöljen och kollade på tv. Efter ett tag så skulle jag resa mig för att hämta ett glas vatten.. och vad hände? Jo jag svimmade och slog huvudet. Yrsel, lågt blodtryck och blodprovstagande är ingen bra kombination.

Nu mår jag lite bättre i alla fall, fast huvudvärken vill inte ge med sig. Jäkla skit.. Jag är så trött på detta nu!

Nu ska jag försöka sova en stund, sen kl.19.00 ikväll så är det dags för kör igen. Får se hur mycket jag orkar sjunga ikväll..

PUSS & KRAM,
Caroline.

Ps. Blodprov, usch vad obehagligt det är!



Kommentarer
Postat av: Olle

Vilken form?

2011-10-26 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0