27/10 -11, torsdag


Har inte orkat skriva här tidigare idag.. Jag har varit hemma från skolan idag också, så sjukt trött på den här jäkla huvudvärken nu!
Idag har jag i stort sett bara vilat. När jag lyckades ta mig upp ur sängen i förmiddags så gick jag raka vägen ner till fåtöljen och la mig där för att vila framför tv:n. Huvudvärken har verkligen gjort sig påmind idag med illamående och även ett antal tårar.. Usch!

Nu till något helt annat!
Jag måste ta mig till stan för att shoppa lite i helgen eller i början av nästa vecka. Studiebidraget trillar snart in och jag behöver både köpa en outfit inför nästa helgs halloween-fest och lite nya nagellack. Känns som att denna månads studiebidraget kommer ta slut ganska fort..

Nej, nu är klockan efter elva och jag har fortfarande riktigt ont i huvudet, så jag ska nog sova nu.

PUSS & KRAM,
Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0