28/10 -11, fredag


Idag har det hänt mycket trevligt på en och samma dag.

I skolan så beställdes det studentmössor för fullt! Massa glada treor i ett och samma klassrum som skulle samsas om 8 datorer att beställa på. Men det gick bra, och man kände verkligen hur stämningen bland oss treor höjdes efter hand som folk beställde sina mössor. Gud vad glad jag är, nu längtar jag till studenten! Allt känns liksom verkligt nu på något sätt.

När jag satt i skolan så SMSade mamma mig och frågade om jag ville köpa en klocka (hennes arbetskamrats son sålde klockor) för 100 kr, och det ville jag! Har redan en vit klocka så jag bad mamma ta en svart åt mig. Så himla snygg! Mamma köpte en lila, och så kan man byta urtavla mellan klockorna, så nu har jag svart arm-rem och lila urtavla och mamma har tvärtom. Sjukt coolt!

Nu ska jag kolla på Idol, dricka gott och äta godis. Mysfaktorn är hög!

PUSS & KRAM,
Caroline.

Ps. Här har ni min klocka, vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0