30/10 -11, söndag


Tjolahopp!

Min helg kan beskrivas med många ord, men hade jag behövt välja några få så hade jag nog sagt; mys, skratt, cheerleading och träningsvärk.

Igår hade vi daycamp på cheerleadingen, med halloween-tema. Jag var utklädd till katt, haha.
(bilder kommer säkerligen upp på hemsidan om ett tag; www.gf-tigern.se)

Idag var det dags för vanlig träning, utan utklädnad, men det var lika kul ändå. Vi lyckades få väldigt många skratt när Linnea, Mia och jag gjorde om en dans till "toa-dansen", haha! Inside joke, ni lär inte förstå om ni inte var där.. Men kul hade vi i alla fall!

Efter träningen så åkte vi tränare och hade tränarmöte över lite lunch, trevligt!
Vi diskuterade bl.a massa hemligheter och roliga saker som kommer hända under vårt läger om två veckor. Spännande!

Nu har jag ganska kraftig träningsvärk i rumpan och så är jag ganska slut i kroppen, håller på att bli sjuk till på köpet.. Så nu ska jag gå och lägga mig. Skönt att veta att man har lov imorgon och kan sova så länge man vill!

PUSS & KRAM,
Caroline.

Ps. Här är en bild på vår fina pumpa som mamma har skurit ut. Hon är så duktig så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0